Met trots mogen we melden dat tijdens de raadsvergadering van dinsdag 26 mei vier nieuwe fractieondersteuners zijn benoemd namens Heusden één.
Ancke Sikkers, Ans Muskens, Marcel van Iersel en Kees van Bokhoven gaan zich de komende periode inzetten om onze raadsleden te ondersteunen. Samen brengen zij een mooie mix van betrokkenheid, kennis en enthousiasme mee naar onze fractie.
Binnenkort sluit ook Fons van Aart zich officieel aan als fractieondersteuner. Daarmee staat er een sterk en gemotiveerd team klaar dat zich met volle energie wil inzetten voor de inwoners van de gemeente Heusden.
Wij wensen Ancke, Ans, Marcel, Kees en Fons veel succes en vooral veel plezier in hun rol!